Loading...

ΑΓΧΙΒΑΣΙΗΝ

ΙΝΔΟΕΥΡΟΠΑΪΚΗ «ΥΠΟΘΕΣΙΣ»
ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΠΑΛΗΘΕΥΘΗΚΕ
Ἀγχιβασίην

Ἡ ἰνδοευρωπαϊκὴ «ὑπόθεσις»

Τί εἶναι ἡ «ἰνδοευρωπαϊκὴ» ὑπόθεσις;

«ὑπόθεση» γενικῶς θεωρεῖται καὶ εἶναι μία ἀποδεκτὴ ἐρευνητικὴ μέθοδος. Ἡ διάψευση ἢ ἡ ἐπαλήθευση της ὀφείλει νὰ γίνει ἐντὸς εὔλογων χρονικῶν ὁρίων. Ἄλλως ἀπορρίπτεται. Ὅμως ποτὲ δὲν πρέπει νὰ ὀνομάζεται «ἐπιστημονικὴ» διότι δὲν εἶναι. Ἁπλῶς ὀνομάζεται «ὑπόθεση», ἡ ὁποία ἐνδέχεται νὰ ἐπαληθευτεῖ, ἐνδέχεται νὰ διαψευστεῖ. Ὑπάρχει βεβαίως καὶ μία τρίτη περίπτωση ὅπου νὰ μὴν μπορεῖ οὔτε νὰ διαψευστεῖ οὔτε νὰ ἐπαληθευτεῖ. Τότε ἀπορρίπτεται.

Ἡ «ἰνδοευρωπαϊκὴ ὑπόθεση» διατυπώθηκε περί το 1800 μ. Χ. ὡς ἐξῆς: «Νὰ ὑποθέσουμε ὅτι ὑπῆρξε μία γλῶσσα πολύ ἀρχαία ἀπὸ τὴν ὁποία προέρχονται ὅλες οἱ γνωστές γλῶσσες της Εὐρώπης». Καὶ νὰ προσπαθήσουμε νὰ δείξουμε ἄν αὐτὸ εἶναι ἀληθές. Ὅλες οἱ προσπάθειες ἐδῶ καὶ 2 αἰῶνες νὰ ἀποδείξουν αὐτὴν τὴν ὑπόθεση ἀπέτυχαν παταγωδῶς! Οἱ «ἀρχὲς», οἱ «θέσεις» καὶ οἱ «τοποθετήσεις» τῶν ὑποστηρικτῶν αὐτῆς τῆς ὑπόθεσης εἶναι αὐθαιρεσίες καὶ δοξασίες καὶ ποτὲ δὲν ἀποδεικνύονται. Ἄρα ἡ ὑπόθεσις αὐτὴ πρέπει νὰ ἀποσυρθεῖ.

Γιὰ νὰ τελειώνουμε μ' αὐτὸ τὸ θέμα, ἂς τονίσουμε γιὰ πολλοστὴ φορὰ ὅτι:

  1. Ἰνδευρωπαϊκὴ φυλὴ οὐδέποτε ὑπῆρξε!
  2. Ἰνδευρωπαϊκὴ γλῶσσα οὐδέποτε ὑπῆρξε οὔτε ὁμιλήθηκε!
  3. Δὲν ὑπάρχει οὔτε ἕνα ἀρχαιολογικὸ εὕρημα ποὺ ν' ἀναιρεῖ τὰ παραπάνω.
  4. Δὲν ὑπάρχει οὔτε μία ἀναφορὰ σὲ ἀρχαῖο κείμενο γι' αὐτὴν τὴν γλῶσσα ἢ τὴν φυλή!
  5. Δὲν ἔχει βρεθεῖ οὔτε μία ἐπιγραφὴ σ' αὐτὴν τὴν γλῶσσα.
  6. Τὸ ὅλο θέμα εἶναι μιὰ ἐπιστημονικὴ «ὑπόθεσις» ἡ ὁποία οὐδέποτε ἐπαληθεύθηκε.

Γιὰ τὴν Ἱστορία τοῦ ζητήματος, καλὸ εἶναι νὰ τονίσουμε πὼς ἡ ἀνωτέρω «ὑπόθεσις» διατυπώθηκε την ἐποχή (≈1800 μ.Χ), ποὺ ἀκόμη ὁλόκληρη ἡ ἀνθρωπότητα πίστευε ὅτι ἡ Ἰλιάδα καὶ ἡ Ὀδύσσεια εἶναι ἔπη φανταστικά καὶ πὼς οἱ ἥρωές των ἦσαν μυθικὰ πρόσωπα, ὥσπου ἦλθε ὁ Σλῆμανν καὶ διέψευσε ὅλους ἐκείνους τοὺς κολοκυθοκέφαλους ποὺ τὰ ὑποστήριζαν.

Ἡ προσπάθεια τῶν κομπλεξικῶν Εὐρωπαίων νὰ γίνουν ἴσοι καὶ ὅμοιοι μὲ τοὺς Ἕλληνες, ἔχει σὰν ἀποτέλεσμα νὰ λένε ὅλες αὐτὲς τὶς ἀνοησίες, μὲ θέσεις καὶ προτάσεις ἀντεπιστημονικές, αὐθαίρετες, ἀναπόδεικτες καὶ γελοῖες, μὲ τὶς ὁποῖες προσπαθοῦν νὰ ἐξισώσουν τὶς «Ἱστορίες» ὅλων τῶν λαῶν τῆς Εὐρώπης.


Ἀγχιβασίην